Het rapport belicht vier pijlers: Planeet, Voeding, Maatschappij en Werkgeverschap.
Wat gebeurt er met iconische McDonald’s-producten wanneer de McCrispy de harten van de gasten verovert en hun status als favoriet bedreigt?
MOOIWEERMARKETEER | Mentrops eigen favoriet bij de Mac? 'Ik pak altijd een Quarter Pounder-menu met dubbele frietsaus.'
Over de Dyson Blowdry Bar, prosecco van Lidl en ijslolly's met augurkensmaak.
Ook McDonald's, Filling Pieces, Klabu en het ministerie van Justitie en Veiligheid lanceren opvallend creatief werk.
McDonald's claimt in reclames dat het enkel een snufje zout toevoegt aan zijn aardappelen, maar de ingrediëntenlijst zegt iets anders.
Food-specialist Olaf van Gerwen deelt maandelijks het opmerkelijkste werk in food & drinks uit het buitenland.
Bijna de helft vindt bijvoorbeeld dat McDonald’s de laatste jaren goede inspanningen levert om gezonder eten aan te bieden.
CMO STUDIO ‘De McDonald’s-app is de lobby van de toekomst’, zegt CMO Stijn Mentrop. ‘Digitale betrokkenheid is belangrijker dan downloads.'