Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank weer grootste sponsor kinderevents

Voor het derde achtereenvolgende jaar is de Rabobank de meest actieve sponsor van kinderevenementen. De bank was afgelopen jaar bij 13…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de ReSpons Kids Evenementen Monitor. Nieuwkomer in de sponsor topvijf is het ministerie van Onderwijs Cultuur & Wetenschap (OC&W). Naast het Wereld Kinderfestival, heeft het ministerie in 2004 onder andere het Kindergrachtenfestival en Cinekid op Locatie gesubsidieerd. Het VSB Fonds, ABN Amro en Coca-Cola delen de derde plaats met ieder 5 gesponsorde kinderevenementen.

related partner content for mobile comes here

Van het totale aanbod van kinderevenementen in 2004 valt 10 procent in de categorie circus, waarmee deze categorie bovenaan staat in de lijst van meest voorkomende evenementencategorieën. Ook stadsfestijnen, zoals het Brakkenfestival en het tweejaarlijkse Carnaval Den Bosch voor kinderen, zijn met 9 procent goed vertegenwoordigd. Sinterklaasevenementen volgen op derde plaats met 8 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in