Overslaan en naar de inhoud gaan

VGZ betaalt voor Becel-producten

Zorgverzekeraar VGZ gaat zijn klanten geld betalen als ze gezonde producten van voedingsmiddelenconcern Unilever kopen. De verzekeraar wil…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is voor het eerst dat een zorgverzekeraar voeding vergoedt die te koop is in de supermarkt. Klanten van VGZ kunnen geld terugkrijgen als ze de margarine, melk en yoghurt van het merk Becel Pro-activ gebruiken. Van deze producten is wetenschappelijk bewezen dat ze het cholesterolgehalte met circa 10 procent verlagen als ze dagelijks worden gebruikt.

related partner content for mobile comes here

Om in aanmerking te komen voor vergoeding moeten VGZ-verzekerden de streepjescode op de verpakking opsturen naar hun verzekeraar. Minimaal moet een klant zeven codes opsturen, zo laat de woordvoerder van VGZ weten.

Unilever gaat volgens De Telegraaf VGZ helpen met ‘reclamedeskundigheid’ en gaat zorgen voor ‘goede deals’ voor radio- en tv-commercials. In 1900 supermarkten komen kartonnen reclameborden met enveloppen waarin de gespaarde streepjescodes kunnen worden opgestuurd. Volgens een woordvoerder van Unilever is het gezamenlijk maken van reclame eenmalig.

Bronnen: NRC/Telegraaf/ANP

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in