MWG AMMA 2012: 140 inzendingen
Opvallend is de terugval bij de categorie Beste Media-/middelenstrategie, traditioneel met afstand de grootste categorie (-24% ten opzichte van vorig jaar). Het aantal cases bedraagt 26, op de voet gevolgd door Beste Interactieve Mediastrategie (24, +60%).
Grootste stijger is Media-adverteerder van het jaar (12, het dubbele van vorig jaar). Deze stijging wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het feit dat een aantal adverteerders, op basis van een juryoverleg, persoonlijk is uitgenodigd om hun case in te zenden.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaVoor de overige categorieën werden ingezonden: Beste Media-innovatie 20 (+82%), Beste Mediastunt 18 (+29%), Beste Single Mediastrategie 21 (+31%), Hans du Chatinier-prijs voor professionals 5 (-38%), Hans du Chatinier-prijs voor studenten 4 (-43%) en Mediabureau van het jaar (10, +43%).
In februari en maart buigen diverse jury’s zich over de cases. Voor de 2 Hans du Chatinier-prijzen jureert één specialistenjury de nominaties en winnaar. Het YIM Mediatalent van het jaar wordt gekozen via een workshop op 22 maart.
Voor 7 andere categorieën bepalen aparte specialistenjury’s een shortlist, waarna de hoofdjury de uiteindelijke nominaties en winnaars aanwijst.
De winnaars voor de Carl Lipp-prijs en Exploitant van het jaar worden bepaald door een online enquête.
Op 30 maart worden alle nominaties bekendgemaakt. De uitreiking is op donderdag 10 mei in de Amsterdam Arena.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid