Overslaan en naar de inhoud gaan

Joeri Bakker gaat Only creatief versterken

Vanaf 1 maart versterkt Joeri Bakker Only als creatief directeur. Bakker is mede-oprichter van Only en hij verliet het bureau in 2006.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij besteedt de helft van zijn tijd aan 'het aanwakkeren en stimuleren van de creatieve kracht van Only' en combineert dit met zijn werk als zelfstandig ondernemer. Hij werkte de afgelopen jaren als creatief strateeg op onder meer NS, Holland Casino, Kunsthal Rotterdam en Direct Wonen.

related partner content for mobile comes here

Michael van Kerkwijk, managing partner Only: 'Joeri zal een creatief inhoudelijke rol gaan spelen op de belangrijke projecten voor Only, new business en creatief strategisch werk binnen Conclusion in het algemeen en het communicatie cluster in het bijzonder. Maar het belangrijkste voor ONLY is dat we met Joeri onze creatieve vloer enorm versterken. Wij zien uit naar de hereniging.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in