Tien beste inhakers bekend
In 2010 onderzocht De Telegraaf alle inhakers op het WK voetbal en de Olympische Spelen. Heineken kwam toen als winnaar uit de bus. In 2011 zijn alle inhaakadvertenties aan 'duizenden respondenten' voorgelegd en die hebben tien advertenties genomineerd. In 2011 is op verschillende moment ingehaakt, zoals Valentijnsdag, Koninginnedag, Prinsjesdag en Kerst. Maar ook op gebeurtenissen als een beroerde huizenmarkt, het huwelijk van Prins William en Kate en de baby van Doutzen Kroes.
Genomineerden Wakkere Inhaker 2011:
- Fonds Gehandicapten Aanmoediging Special Olympics
- Kruidvat Prinsjesdag
- Lidl Winnaar Beste Groente & Fruit
- Ikea Beste Woonwinkelketen
- Hema Winnaar Retail Jaarprijs
- Dirk Bezoek Rutte aan Obama
- Aldi Kerst
- Plus Kerst
- Jumbo Winnaar Beste Supermarkt
- Gall & Gall Oud & Nieuw
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe winnaar wordt op 29 februari bekend gemaakt en krijgt een gratis plaatsing in De Telegraaf en uiteraard de eer van de beste Wakkere Inhaker 2011.
Herman Bos, Marketing Director van Telegraaf Media Nederland: 'Naast het feit dat onze lezers en bezoekers inhakers ontzettend leuk vinden willen we adverteerders en bureaus inzicht geven in de effecten van inhaken omdat deze advertenties vaak beter worden herinnerd, hoger worden gewaardeerd en effectiever zijn dan gewone advertenties. De ervaring leert dat bureaus enorm creatief zijn op dit terrein.'
In het sportjaar 2012 worden, net als in 2010, wederom alle advertenties onderzocht die inhaken op de sportevenementen, waaronder uiteraard het EK Voetbal en de Olympische Spelen.
Klik afbeelding voor een vergroting.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid