Overslaan en naar de inhoud gaan

Tien beste inhakers bekend

De 10 genomineerden van de inhaakwedstrijd van Telegraaf Media Nederland zijn bekend. Op 29 februari wordt de winnaar bekend gemaakt van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 2010 onderzocht De Telegraaf alle inhakers op het WK voetbal en de Olympische Spelen. Heineken kwam toen als winnaar uit de bus. In 2011 zijn alle inhaakadvertenties aan 'duizenden respondenten' voorgelegd en die hebben tien advertenties genomineerd. In 2011 is op verschillende moment ingehaakt, zoals Valentijnsdag, Koninginnedag, Prinsjesdag en Kerst. Maar ook op gebeurtenissen als een beroerde huizenmarkt, het huwelijk van Prins William en Kate en de baby van Doutzen Kroes.

related partner content for mobile comes here

Genomineerden Wakkere Inhaker 2011:
- Fonds Gehandicapten Aanmoediging Special Olympics
- Kruidvat Prinsjesdag
- Lidl Winnaar Beste Groente & Fruit
- Ikea Beste Woonwinkelketen
- Hema Winnaar Retail Jaarprijs
- Dirk Bezoek Rutte aan Obama
- Aldi Kerst
- Plus Kerst
- Jumbo Winnaar Beste Supermarkt
- Gall & Gall Oud & Nieuw

De winnaar wordt op 29 februari bekend gemaakt en krijgt een gratis plaatsing in De Telegraaf en uiteraard de eer van de beste Wakkere Inhaker 2011.

Herman Bos, Marketing Director van Telegraaf Media Nederland: 'Naast het feit dat onze lezers en bezoekers inhakers ontzettend leuk vinden willen we adverteerders en bureaus inzicht geven in de effecten van inhaken omdat deze advertenties vaak beter worden herinnerd, hoger worden gewaardeerd en effectiever zijn dan gewone advertenties. De ervaring leert dat bureaus enorm creatief zijn op dit terrein.'
In het sportjaar 2012 worden, net als in 2010, wederom alle advertenties onderzocht die inhaken op de sportevenementen, waaronder uiteraard het EK Voetbal en de Olympische Spelen.

Klik afbeelding voor een vergroting.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in