Overslaan en naar de inhoud gaan

Vieira creative director AKQA Amsterdam

AKQA Amsterdam benoemt Rui Vieira als creative director. Vieira was eerder werkzaam als international creative director bij de Fullsix…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In zijn functie bij AKQA Amsterdam zal hij rapporteren aan Executive Creative Director, Nick Bailey. Vieira is door AKQA aangetrokken op basis van zijn werk voor merken zoals Nokia, McDonald’s, LG, Axe, Fanta, Playstation, BIC en Superbock. Naast zijn werk aan bureauzijde organiseerde Vieira het internationale festival OFFF in 2008 en 2009. Verder werd hij in 2009 genomineerd als Person of the Year in Advertising and Communications door het Portugese reclame- en mediatijdschrift Meios e Publicidade.

related partner content for mobile comes here

Executive creative director Nick Bailey: 'Ik ben verheugd om Rui te verwelkomen in ons team. Zijn ervaring en leiderschap zijn een fantastische aanwinst voor ons in 2012 groeiende creatief team.'

Vieira begint in april bij AKQA Amsterdam en krijgt onder meer de accounts van Nike, Tommy Hilfiger, Diageo en Electronic Arts onder zijn hoede.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in