
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 23,5% en de SBS-zenders 13,5%. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 39,2%, de zenders van RTL Nederland 27,6% en de SBS-zenders 16,7%. Nederland 1 was in het avondtijdvak marktleider met 24,6%, RTL4 had 17,3% en SBS6 9,4%. In week 6 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 215 minuten.
Best bekeken programma was het NOS Journaal van 20.00 uur met 3.140.000 kijkers.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee