(Campagne) ABN Amro haakt in op de dooi
ABN-Amro haakt op (niet meer) schaatsen, met een advertentie voor het ABN-Amro World Tennis Tournament.
Vanaf deze week zet de dooi in, dus de schaatsen mogen weer in het vet. Met ‘En nu direct door naar Rotterdam’ verwijst ABN Amro achterop de Telesport naar de Ahoy Hallen, waar aankomend weekend de ABN Amro World Tennis Tournament plaats vindt. (via Reclamewereld-blog)
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Campagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuSenior PR & Communicatie Manager
Bobbery Amsterdam
related partner content comes here
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid