Overslaan en naar de inhoud gaan

Being There neemt Doorn & Roos over

Being There neemt per direct alle activiteiten over van Doorn & Roos.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor Doorn & Roos is het volgens oprichter Loek van Doorn de meest logische stap in de ontwikkeling van het bureau. 'We zijn al een tijdje bezig om vorm en inhoud te geven aan de toekomst van het bureau. Daarbij stonden twee opties centraal: het vormen van een sterke voorhoede die het bureau zou klaarmaken voor de volgende generatie, of aansluiting vinden bij een bureau dat de weg naar de toekomst al volop is ingeslagen. De gesprekken met Lucas Mol waren zo inspirerend dat de keuze voor deze laatste optie eigenlijk vanzelfsprekend was.'

related partner content for mobile comes here

Voor Being There is het vooral een aanvulling op het bestaande portfolio. Lucas Mol, partner: 'Being There is traditioneel sterk in fast moving met merken als Unox, Cup-a-Soup en Ola. We werken steeds breder met complete campagnes voor bijvoorbeeld CZ en Koninklijke Gazelle. Met de versmelting met Doorn & Roos worden we nu ook sterker in nieuwe segmenten, vooral automotive.' De belangrijkste klanten van Doorn & Roos waren: Audi, Volkswagen Bedrijfswagens, Athlon Car Lease, Start People, HAK en Toerisme Utrecht aan de slag te gaan”.

Om de klanten en projecten een 'zachte landing' te geven, zullen Loek van Doorn en zijn creative director David Bergmans betrokken blijven bij alle overgedragen activiteiten. De andere creative director van D&R, Wilbert Leering, werkte al enige tijd bij Being There in de Vondelkerk.

Being There zal een Utrechtse vestiging openen in Creative Valley. De aan Doorn & Roos verbonden reclamestudio, Studio Prins, zal zelfstandig verder gaan onder de naam Studio Doen! en naast Being There ook voor derden werken op het vlak creative services en productie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in