Overslaan en naar de inhoud gaan

Interactieve pre-roll rond Doodslag

De online campagne rondom de Nederlandse film Doodslag met Theo Maassen in de hoofdrol is van start gegaan. Onderdeel is een interactieve…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Omdat het netwerk van online video advertisingbedrijf Videostrip VAST2.0 en VPAID-geschikt is, is het mogelijk om in deze pre-roll de interactie met eindgebruikers aan te gaan. De nieuwe standaard maakt het mogelijk dat de interactieve pre-roll over 140 verschillende websites binnen het Videostrip-netwerk wordt uitgeserveerd. VPAID standaardiseert de communicatie tussen een video player en de in-stream video-advertentie (de pre-roll), wat interactie met de kijker mogelijk maakt.

related partner content for mobile comes here

Harm Schweigman van Videostrip zegt dat het om een primeur in Nederland gaat. 'Deze variant maakt het mogelijk de interactie aan te gaan met de eindgebruiker ín de video player zonder de kijker eerst te moeten "verleiden" naar een click-out naar de website van de adverteerder. De interactieve pre-roll combineert de interactie van een online advertentie met de effecten van een tv-commercial. Zo kan de interactieve videocommercial worden vertoond over een zeer groot aantal websites.

Om een indruk te krijgen: .

Doodslag draait nu in de bioscoop.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in