Interactieve pre-roll rond Doodslag
Omdat het netwerk van online video advertisingbedrijf Videostrip VAST2.0 en VPAID-geschikt is, is het mogelijk om in deze pre-roll de interactie met eindgebruikers aan te gaan. De nieuwe standaard maakt het mogelijk dat de interactieve pre-roll over 140 verschillende websites binnen het Videostrip-netwerk wordt uitgeserveerd. VPAID standaardiseert de communicatie tussen een video player en de in-stream video-advertentie (de pre-roll), wat interactie met de kijker mogelijk maakt.
Harm Schweigman van Videostrip zegt dat het om een primeur in Nederland gaat. 'Deze variant maakt het mogelijk de interactie aan te gaan met de eindgebruiker ín de video player zonder de kijker eerst te moeten "verleiden" naar een click-out naar de website van de adverteerder. De interactieve pre-roll combineert de interactie van een online advertentie met de effecten van een tv-commercial. Zo kan de interactieve videocommercial worden vertoond over een zeer groot aantal websites.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisOm een indruk te krijgen: http://sites.videostrip.com/cases.
Doodslag draait nu in de bioscoop.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid