Overslaan en naar de inhoud gaan

Film Moerdijkbrand wint Communicatieprijs Brabant 2011

Veiligheidsregio Midden- en West-Brabant heeft de Communicatieprijs Brabant 2011 gewonnen met een film met hun 'eigen verhaal' over de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De prijs werd uitgereikt tijdens de nieuwjaarsreceptie van Communicatieclub Bourgondië in Tilburg op 3 januari jl.

related partner content for mobile comes here

De, die is gemaakt door het Tilburgse communicatieadviesbureau Mercuur vertelt het ‘eigen’ verhaal van de veiligheidsregio over de brand bij Chemie-Pack. Daags na de presentatie van de film tijdens de persconferentie werd de film op internet massaal gedownload.

Overigens wordt het op Hulpverleningsforum.nl ;bijzonder&;">'bijzonder' genoemd dat de film in de prijzen is gevallen, terwijl er zojuist een rapport naar buiten is gebracht waaruit blijkt dat de communicatie rondom de Moerdijkbrand verder nogal wat te wensen overliet. (zie ) .

De film ‘Ontmoeting met de werkelijkheid”, over de brand bij Chemie-Pack in Moerdijk, was een van de vele inzendingen voor de categorie Effectief. De jury was vooral te spreken over het grote mediabereik van de film tegenover de relatief lage kosten en ouderwetse agendasetting. “Er is een slim moment gekozen, waarbij goed is ingespeeld op de reality hype. De vurige verdediging van de inzending op de Stip van Meet the Jury deed de rest,” aldus het juryrapport.

De Communicatieprijs Brabant is bestemd voor opdrachtgevers en/of hun bureaus die hun meest Creatieve ofwel meest Effectieve creatie inzenden. Na een selectie van beste inzendingen door de jury krijgen de inzenders de mogelijkheid om hun creatie te verdedigen op de Stip van Meet de Jury. Waarna drie genomineerden bekend worden gemaakt.

De Communicatieprijs werd vijftien keer eerder uitgereikt door Communicatieclub Bourgondië, de regionale beroepsvereniging.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in