Overslaan en naar de inhoud gaan

Roy Scheerder wint DM-Award

Roy Scheerder, Vice President Marketing van KLM, is DM Man van het jaar.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Roy Scheerder, Vice President Marketing van KLM, is .

related partner content for mobile comes here

Hij won de prijs vanmiddag bij de DM Awards, vakprijzen die jaarlijks worden uitgereikt door DDMA en DeMeter.

Andere genomineerden waren Pieter Stroop van DM Interface, en Enno van Rhijn (Engaged Marketing).

De vakjury was onder de indruk van de resultaten die Scheerder boekte met het opzetten van een nieuw customer care proces, waarbij snellere responstijden en meer omzet zijn gerealiseerd. De DM Awards zijn dit jaar voor het eerst door DDMA en DeMeter georganiseerd, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel.

De DM Oeuvreprijs, een erkenning voor levenswerk, werd ook uitgereikt en wel aan Pieter van de Busken, oprichter van branding- en dialoogmarketingbureau Vandenbusken, dat vorig jaar zijn 50-jarig jubileum vierde.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in