Roy Scheerder wint DM-Award
Roy Scheerder, Vice President Marketing van KLM, is DM Man van het jaar.
Hij won de prijs vanmiddag bij de DM Awards, vakprijzen die jaarlijks worden uitgereikt door DDMA en DeMeter.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAndere genomineerden waren Pieter Stroop van DM Interface, en Enno van Rhijn (Engaged Marketing).
De vakjury was onder de indruk van de resultaten die Scheerder boekte met het opzetten van een nieuw customer care proces, waarbij snellere responstijden en meer omzet zijn gerealiseerd. De DM Awards zijn dit jaar voor het eerst door DDMA en DeMeter georganiseerd, voorafgaand aan de traditionele nieuwjaarsborrel.
De DM Oeuvreprijs, een erkenning voor levenswerk, werd ook uitgereikt en wel aan Pieter van de Busken, oprichter van branding- en dialoogmarketingbureau Vandenbusken, dat vorig jaar zijn 50-jarig jubileum vierde.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid