Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Marketing Case: Maltesers (2011)

Caseomschrijving
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een activerende, leuke game voor Maltesers voor het goede doel.

related partner content for mobile comes here

Achtergronden
Maltesers (van Mars) sponsort in het Verenigd Koninkrijk ‘Red Nose Day’ van Comic Relief. Daarbij wordt voor iedere verkochte Maltesers 2 penny gedoneerd aan Red Nose Day. Op Red Nose Day doen mensen iets leuks voor het goede doel. De BBC zendt de hele avond en nacht een geldinzamelingsprogramma uit en particulieren organiseren geldinzamelingsacties.

Doelstellingen

Doel van de game is om te zorgen voor awareness en activatie, voor zowel Maltesers als Red Nose Day. In de game ‘Raise’ moet je een Maltesers zo hoog mogelijk de lucht
in schieten. Deze moet worden opgevangen door de Red Nose. Raise kun je online en op
de iPhone spelen.

Resultaat
De game werd beoordeeld met 4 uit 5 sterren in de Apple iTunes Store.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in