Mobile Marketing Case: Maltesers (2011)
Een activerende, leuke game voor Maltesers voor het goede doel.
Achtergronden
Maltesers (van Mars) sponsort in het Verenigd Koninkrijk ‘Red Nose Day’ van Comic Relief. Daarbij wordt voor iedere verkochte Maltesers 2 penny gedoneerd aan Red Nose Day. Op Red Nose Day doen mensen iets leuks voor het goede doel. De BBC zendt de hele avond en nacht een geldinzamelingsprogramma uit en particulieren organiseren geldinzamelingsacties.
Doelstellingen
Doel van de game is om te zorgen voor awareness en activatie, voor zowel Maltesers als Red Nose Day. In de game ‘Raise’ moet je een Maltesers zo hoog mogelijk de lucht
in schieten. Deze moet worden opgevangen door de Red Nose. Raise kun je online en op
de iPhone spelen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Resultaat
De game werd beoordeeld met 4 uit 5 sterren in de Apple iTunes Store.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid