NS uit de verdomhoek (brandbarometer)
De NS zit in de verdomhoek. In de Brandbarometer van de afgelopen twee weken klom het spoorbedrijf naar de zevende plaats. De aanleiding is…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De NS zit in de verdomhoek. In de Brandbarometer van de afgelopen twee weken klom het spoorbedrijf naar de zevende plaats. De aanleiding is de berichtgeving rond de nieuwe dienstregeling. NS is naar buiten getreden met de mededeling dat de regeling naar tevredenheid is verlopen. Een opvallende communicatiestrategie: waarom zou je als organisatie naar buiten brengen dat je aan de verwachtingen voldoet? Naar de brandbarometer.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid