Nieuw keurmerk concertkaartjes
Het zogeheten SKEN (Stichting Kwaliteit Evenementen Nederland) Ticketkeur werd zaterdag gepresenteerd tijdens Eurosonic Noorderslag 2012 in Groningen.
SKEN gaat zo de strijd aan met websites die illegaal kaarten doorverkopen en daarmee winst maken. Negen partijen, waaronder de Vereniging Nederlandse Poppodia en -Festivals en de Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties werken mee aan het keurmerk.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisSKEN Ticketkeur zegt aan welke criteria verkooppunten moeten voldoen. Alleen bedrijven die rechtstreeks werken in opdracht van organisatoren van evenementen kunnen zich aansluiten. Het Ticketkeur is ontwikkeld in samenspraak met de mensen achter de publiekscampagne Weet Waar Je Koopt. De Nederlandse evenementenindustrie begon onder die noemer in 2010 een campagne tegen het doorverkopen van toegangskaarten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid