Campagne rond SEPA naar FHV BBDO en Porter Novelli
Na een uitgebreide selectieprocedure (Europese Aanbesteding waaraan 5 partijen meededen) heeft de Nederlandsche Bank gekozen voor dit samenwerkingsverband om de komende jaren de campagne te gaan voeren.
Binnen enkele jaren kunnen niet alleen betaalpassen maar ook overschrijvingen en incasso’s zowel voor binnenlandse als grensoverschrijdende betalingen worden gebruikt. De campagne noet bedrijven en overheden helpen bij de voorbereiding op deze migratie: het aanpassen van hun administraties en systemen. Richting consumenten richt de campagne zich op de gevolgen van deze migratie.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe gunning is het resultaat van samenwerking tussen reclamebureau FHV BBDO, PR- en communicatiebureau Porter Novelli en mediabureau PHD.
De Nederlandsche Bank voert de campagne uit namens het Nationaal Forum SEPA-migratie (NFS). In het NFS zijn alle stakeholders uit de girale betaalketen vertegenwoordigd: consumenten, bedrijven, banken, softwareleveranciers, overheden en organisaties die de SEPA-migratie van gebruikers kunnen ondersteunen.
De campagne wordt nu ontwikkeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid