Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne rond SEPA naar FHV BBDO en Porter Novelli

De campagne rondom de overgang naar SEPA (Single Euro Payments Area) wordt in Nederland uitgevoerd door FHV BBDO en Porter Novelli.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een uitgebreide selectieprocedure (Europese Aanbesteding waaraan 5 partijen meededen) heeft de Nederlandsche Bank gekozen voor dit samenwerkingsverband om de komende jaren de campagne te gaan voeren.

related partner content for mobile comes here

Binnen enkele jaren kunnen niet alleen betaalpassen maar ook overschrijvingen en incasso’s zowel voor binnenlandse als grensoverschrijdende betalingen worden gebruikt. De campagne noet bedrijven en overheden helpen bij de voorbereiding op deze migratie: het aanpassen van hun administraties en systemen. Richting consumenten richt de campagne zich op de gevolgen van deze migratie.

De gunning is het resultaat van samenwerking tussen reclamebureau FHV BBDO, PR- en communicatiebureau Porter Novelli en mediabureau PHD.

De Nederlandsche Bank voert de campagne uit namens het Nationaal Forum SEPA-migratie (NFS). In het NFS zijn alle stakeholders uit de girale betaalketen vertegenwoordigd: consumenten, bedrijven, banken, softwareleveranciers, overheden en organisaties die de SEPA-migratie van gebruikers kunnen ondersteunen.

De campagne wordt nu ontwikkeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in