Overslaan en naar de inhoud gaan

CosmoGirl naar Audax

CosmoGirl komt met ingang van 1 januari in handen van Audax Uitgevers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zowel het tijdschrift als de en alle aanverwante productlijnen gaan per genoemde datum over, evenals 6 medewerkers die werkzaam zijn voor het tijdschrift. De Telegraaf (Tijdschriften Groep) begon CosmoGirl in 2003. In 2009 werd het meidenblad verkocht aan Pelican Magazines. Audax vindt de titel goed passen bij de andere bladen die het al uitgeeft in het meidensegment, Girlz! en Stars. Girlz! en CosmoGirl voeren de ranglijst in het meidensegment aan met de eerste en tweede positie, beide titels blijven dan ook naast elkaar bestaan.
'Wij zijn bijzonder content met deze acquisitie daar CosmoGirl een prachtige licentietitel is die onze positie als marktleider verstevigt in het meidensegment', aldus directeur Roland van Geest. 'Binnen ons portfolio ligt de focus op vrouwentitels waar Audax Uitgevers nu marktleider is in de domeinen Meiden, Gossip (Weekend, Party) en Royals (Royalty). In lijn met deze strategie worden verdere overnames in de nabije toekomst niet uitgesloten/'
De acquisitie voor printadvertenties en online wordt per direct ondergebracht bij NL MAG, de jointventure van Audax en Hearst Magazines Netherlands.

related partner content for mobile comes here

Oplageontwikkeling

Periodenaam Betaalde oplage

2009 Q4 91.348

2010 Q1 89.083

2010 Q2 100.546

2010 Q3 106.878 In vgl. met vorig jr:

2010 Q4 86.484 -4.864 -5,3%

2011 Q1 82.060 -7.023 -7,9%

2011 Q2 82.058 -18.488 -18,4%

2011 Q3 99.564 -7.314 -6,8%

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in