Overslaan en naar de inhoud gaan

DHL knipoogt naar WeTransfer

DHL lanceert een campagne waarin online dienst WeTransfer een nadrukkelijke rol speelt. De boodschap: waar Wetransfer ophoudt, gaat DHL…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Anything wetransfer™ can’t transfer. We simply deliver: DHL Express,' zo luidt de pay-off. De campagne werd gemaakt door Proximity Amsterdam en FHV BBDO.

related partner content for mobile comes here

Credits:
Opdrachtgever: DHL Express
Bureau: Proximity Amsterdam & FHV BBDO
Creatie: Martin Cornelissen, Mark Muller, Bas de Graaf
Account:Maartje van Beek
Verantwoordelijk bij klant: Stéphanie Ganzeboom

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in