(Campagne) Likes verzamelen via Serious Request


De Leidse internetstartup BrightBird wil mensen attenderen op zijn nieuwe dienst, de persoonlijke TV assistent. Het bedrijf doet dat door mee te liften op het succes van 3FM Serious Request: voor iedere nieuwe ‘like’ op de Facebookpagina doneert BrightBird 25 cent aan het goede doel.
Deze week is de 3FM-actie Serious Request van start gegaan, waarbij 3 radio deejays een week lang niet mogen eten, en verzoeknummers draaien van luisteraars. Die betalen daar geld voor, en de opbrengst gaat naar het goede doel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMaarten Fokkelman, medeoprichter van BrightBird (Woosha): ‘Deze manier van in actie komen is simpel op te zetten, dus hopelijk volgen veel andere bedrijven dit voorbeeld. We willen snel 2000 ‘likes’ verzamelen zodat we onze bijdrage van 500 euro bij het Glazen Huis kunnen inleveren.’
BrightBird is een persoonlijke TV assistent-app, die de kijker een bericht stuurt zodra zijn lievelingsprogramma’s op televisie komen. Begin 2012 wordt de dienst gelanceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid