Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Likes verzamelen via Serious Request

De Leidse internetstartup BrightBird wil mensen attenderen op zijn nieuwe dienst, de persoonlijke TV assistent. Het bedrijf doet dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Leidse internetstartup BrightBird wil mensen attenderen op zijn nieuwe dienst, de persoonlijke TV assistent. Het bedrijf doet dat door mee te liften op het succes van 3FM Serious Request: voor iedere nieuwe ‘like’ op de doneert BrightBird 25 cent aan het goede doel.

related partner content for mobile comes here

Deze week is de 3FM-actie Serious Request van start gegaan, waarbij 3 radio deejays een week lang niet mogen eten, en verzoeknummers draaien van luisteraars. Die betalen daar geld voor, en de opbrengst gaat naar het goede doel.

Maarten Fokkelman, medeoprichter van BrightBird (Woosha): ‘Deze manier van in actie komen is simpel op te zetten, dus hopelijk volgen veel andere bedrijven dit voorbeeld. We willen snel 2000 ‘likes’ verzamelen zodat we onze bijdrage van 500 euro bij het Glazen Huis kunnen inleveren.’

BrightBird is een persoonlijke TV assistent-app, die de kijker een bericht stuurt zodra zijn lievelingsprogramma’s op televisie komen. Begin 2012 wordt de dienst gelanceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in