Mediabestedingen groeien in 2012 met 4,7 procent
Magna (IPG) voorspelt dat in 2012 de wereldwijde mediabestedingen stijgen met 4,7 procent, naar 427 miljard dollar.
Dit is 0,5 procent minder dan de eerdere voorspelling van deze firma.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De VS is in 2012 de grootste advertentiemarkt, met 3,7 procent groei en 153 miljard dollar aan bestedingen. Daarna volgt China, mede door een grote organische groei, maar ook door de afnemende bestedingen in Japan, dat dit jaar hard getroffen werd door de natuur.
Vacatures
Concern communicatieadviseur
Gemeente AltenaAllround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuMagna is niet de enige instantie die ndnerzoek doet naar de mediabestedingen. Zenith Optimedia voorspelt hetzelfde: 4.7 procent groei in 2012. GroupM is positiever en komt met een groeipercentage van 6,4 procent, en een bedrag van 522 miljard dollar.
Bron: Mediabuyerplanner
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid