Publieke zenders in week 48 op 33,4 pct
De publieke zenders behaalden in week 48 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 33,4%.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 27,0% en de SBS zenders 14,8%. In het avondtijdvak behaalden de publieke zenders een marktaandeel van 35,5%, de zenders van RTL Nederland 31,9% en de SBS-zenders 17,8%. In week 48 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 202 minuten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nederland was marktleider in het avondtijdvak met een aandeel van 21,4%. RTL4 had 19,1% en SBS6 9,1%. Best bekeken programma was The Voice of Holland Live met 3.420.000 kijkers. Studio Sport Eredivisie op zondag had 3.070.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid