Overslaan en naar de inhoud gaan

Negen Eurobest awards Tribal DDB Amsterdam

Tribal DDB Amsterdam is gisteren bij de Eurobest uitgeroepen tot Interactive Agency of the Year. Ook won het bureau negen awards, waarvan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tribal DDB Amsterdam stond dertien keer op de shortlist en wist dat om te zetten in negen awards.

related partner content for mobile comes here

Philips Obsessed with sound:
Gold: Film (interactive film)
Gold: Interactive (music/sound design)
Bronze: Interactive (interface&navigation)
Bronze: Design (digital design)

KLM Tile&Inspire:
Silver: Media (best use of social media marketing)
Bronze: Interactive (digitally led integrated)
Bronze: Direct (best use of digital media)

Philips Wake up the town:
Silver: Film Craft (script)
Bronze: Interactive (other consumer products)

De KLM Tile & Inspire campagne is in samenwerking met DDB gemaakt.
DDB werd overigens voor het derde achtervolgende jaar uitgeroepen tot Agency Network of the Year.

Andere winnaars volgen later.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in