Overslaan en naar de inhoud gaan

'Zorgverzekering niet kiezen om cadeautjes'

Nu het weer tijd is om de zorgpolis voor volgend jaar af te sluiten, proberen zorgverzekeraars klanten te lokken met extraatjes. Maar de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Consumenten moeten een verzekering kiezen op basis van de eigen zorgbehoefte en de prijs die daaraan vast hangt, niet op basis van eenmalige cadeautjes', aldus een woordvoerster van de Consumentenbond. 'Het geld voor die cadeautjes moet natuurlijk ergens vandaan komen. Consumenten moeten opletten dat ze er niet de rest van het jaar via hun zorgverzekering voor betalen.'

related partner content for mobile comes here

Het loont volgens de Consumentenbond om goed te vergelijken. 'Daarvoor bestaan vergelijkingssites. We raden wel aan om niet blind te varen op één site, want ze zijn niet allemaal onafhankelijk. Daarom is het beter om de vergelijking te maken op verschillende sites', aldus de woordvoerster.

Een aantal zorgverzekeringen beloont nieuwe klanten met cadeaubonnen voor korting op tijdschriften, schoenen, smartphones of tablets. Anderen belonen nieuwe klanten die een basis- en aanvullende verzekering afsluiten met 75 euro korting of geven 20 euro aan iemand die een vriend of kennis aanbrengt als nieuwe klant. Dat blijkt uit een overzicht van .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in