Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips levert Young Captain 2011

Roy Jakobs, chief marketing officer lighting bij Royal Philips Electronics, is de winnaar van de Young Captain Award 2011, de jaarlijkse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jakobs ontving de bijbehorende bokaal uit handen van juryvoorzitter minister Maxime Verhagen.

related partner content for mobile comes here

De Young Captain Award wordt jaarlijks toegekend aan een business leider die in een vroege fase van zijn of haar carrière al een grote invloed op de eigen onderneming heeft en getuigt van een visie op economisch en maatschappelijk vlak. De finalisten zijn de Captains of Industry van morgen. Philips-topper Jakobs werd verkozen boven twee andere jonge zwaargewichten uit het bedrijfsleven: Lidewij de Haas, Directeur Milieu & Ruimte van ARCADIS Nederland, en Maarten Edixhoven, Voorzitter van de Directie van Zwitserleven.

De 37-jarige Jakobs viel op door zijn drive en visie. Maxime Verhagen: “Hij enthousiasmeert zijn team om te vechten voor een gezamenlijk eindpunt en creëert daadkracht en draagvlak.” Roy Jakobs lanceerde als Chief Marketing Officer de wereldwijde 360-graden campagne om Philips Lighting als marktleider op de LED-markt te positioneren. Onder zijn management steeg de merkwaarde van Philips Lighting met 7% in 2011.

De jury ziet zich in haar keuze gevalideerd, nu bekend is dat Roy Jakobs per 1 januari 2012 promotie maakt. Jakobs is benoemd tot CEO Midden Oosten en Turkije en krijgt de leiding over activiteiten van Philips in deze regio.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in