Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediabrands lanceert Reprise Media

Mediabrands (UM, Initiative, BrandConnection en Digilogue) lanceert Reprise Media dat zich specialiseert in performance marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mediabrands Netherlands – de holding company voor de bureaus Universal Media (UM), Initiative, BrandConnection en digilogue – bundelt alle kennis op het gebied van search advertising, affiliate marketing en social ads in één nieuwe entiteit: Reprise Media. Het doel achter de lancering is om alle klanten van de Mediabrands bureaus optimaal te servicen.

related partner content for mobile comes here

De lancering van Reprise Media in Nederland past in de internationale strategie van Mediabrands. Reprise Media werd in 2003 opgericht in de Verenigde Staten en is inmiddels actief in Londen, Parijs, Frankfurt, Madrid en Sydney. Nathalie Peters, ook managing director bij Digilogue, gaat Reprise Media leiden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in