Nominaties Financial Marketing Award


De drie genomineerden zullen hun case presenteren op de Nationale Dag Financiële Marketing van 1 december in Utrecht. De genomineerden zijn ieder al winnaar in hun eigen categorie. In de categorie ‘introductie van een nieuw product/dienst/concept’ is dit ABN Amro, in de categorie ‘herintroductie/herpositionering van een bestaand product/dienst’ wint SNS Bank en in de categorie ‘marketingactie/campagne gericht op de vergroting van marktaandeel’ gaat de nominatie naar Triodos. Op 1 december maakt de jury de overall winnaar bekend.
ABN AMRO is genomineerd vanwege de succesvolle lancering van de app Mobiel Bankieren voor iPhone en iPad. Triodos Bank introduceerde in het najaar van 2010 het thema: ‘Volg je hart. Gebruik je hoofd. Triodos Bank’. SNS Bank heeft in 2007 veranderingen ingezet, waarbij de 'roots' van de bank het vertrekpunt zijn.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe jury van de Financial Marketing Award 2011 bestaat uit voorzitter Roland van Kralingen (Innoa), Cornelie van Bergenhenegouwen (Stichting toetsing verzekeraars), Willem Lageweg (MVO Nederland), Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing/Adformatie), Matthijs Mons (IG&H) en Ruud Dekker (For All Finance).
De zeventiende editie van de Nationale Dag Financiële Marketing is op 1 december in De Fabrique te Utrecht.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid