Overslaan en naar de inhoud gaan

Nominaties Financial Marketing Award

ABN Amro, SNS Bank en Triodos Bank zijn genomineerd voor de Financial Marketing Award 2011.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De drie genomineerden zullen hun case presenteren op de Nationale Dag Financiële Marketing van 1 december in Utrecht. De genomineerden zijn ieder al winnaar in hun eigen categorie. In de categorie ‘introductie van een nieuw product/dienst/concept’ is dit ABN Amro, in de categorie ‘herintroductie/herpositionering van een bestaand product/dienst’ wint SNS Bank en in de categorie ‘marketingactie/campagne gericht op de vergroting van marktaandeel’ gaat de nominatie naar Triodos. Op 1 december maakt de jury de overall winnaar bekend.

related partner content for mobile comes here

ABN AMRO is genomineerd vanwege de succesvolle lancering van de app Mobiel Bankieren voor iPhone en iPad. Triodos Bank introduceerde in het najaar van 2010 het thema: ‘Volg je hart. Gebruik je hoofd. Triodos Bank’. SNS Bank heeft in 2007 veranderingen ingezet, waarbij de 'roots' van de bank het vertrekpunt zijn.

De jury van de Financial Marketing Award 2011 bestaat uit voorzitter Roland van Kralingen (Innoa), Cornelie van Bergenhenegouwen (Stichting toetsing verzekeraars), Willem Lageweg (MVO Nederland), Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing/Adformatie), Matthijs Mons (IG&H) en Ruud Dekker (For All Finance).

De zeventiende editie van de Financiële Marketing is op 1 december in De Fabrique te Utrecht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in