Overslaan en naar de inhoud gaan

Adidas-voetbalschoenen met een brein: adizero f50 powered by miCoach

Ze verzinnen wat: intelligente schoenen voor slim voetbal. Dat laat Adidas zien in zijn nieuwe wereldwijde voetbalcampagne voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze verzinnen wat: intelligente schoenen voor slim voetbal. Dat laat zien in zijn nieuwe wereldwijde voetbalcampagne voor de introductie van de 'adizero f50 powered by miCoach' - een voetbalschoen 'met een brein'.

related partner content for mobile comes here

Ajax A1-spelers Lesley de Sa en Xandro Schenk zijn vanaf vandaag, net als Lionel Messi, te zien in de deze campagne.

De campagne bestaat onder meer uit een commercial van 30 seconden met en een langere online film met . In deze laatste film wordt de functionaliteit van de schoen gedemonstreerd. De film is opgenomen op jeugdcomplex De Toekomst van Ajax, in het Adidas miCoach Performance Centre. Dat is ‘het sportwetenschappelijke hart van Ajax’.

De nieuwe adizero f50 blijkt zich te onderscheiden van andere voetbalschoenen door de holte in de zool, waar een (ook nieuw verkrijgbare) Speed_Cell in geplaatst kan worden. Deze Speed_Cell meet 2D bewegingen (360º) en zo de belangrijkste prestaties op het veld, zoals gemiddelde snelheid (elke seconde gemeten), topsnelheid (elke vijf seconden gemeten), aantal sprints, afstand, aantal stappen en stapfrequentie.

Waarom de Amsterdamse voetbalclub?
Adidas betrekt Ajax wel vaker in de ontwikkelings- en testfase van nieuwe producten, en vooral voor de verdere ontwikkeling van intelligente trainingssystemen, iets waar Ajax als club qua betrokkenheid in voorop loopt.
De commercials en andere campagne-uitingen en -activaties zijn de komende periode te zien op tv, online, print, de winkelvloer en op en rond het veld.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in