Radar krijgt eigen magazine
Het consumentenprogramma Radar van de Tros krijgt een eigen magazine, dat Radar+ gaat heten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het magazine gaat elke 2 maanden verschijnen. Het eerste exemplaar wordt 16 november gepresenteerd. Radar+ is een lifestyle-magazine met veel informatie voor de consument. Volgens de Tros kijken wekelijks ongeveer 2 miljoen mensen naar het tv-programma en bezoekt eenzelfde aantal de website.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Presentatrice Antoinette Hertsenberg, de hoofdredacteur van Radar+: 'Ik merkte de afgelopen jaren dat er bij die consument een groeiende behoefte is het leven wat simpeler te maken. Daarom heb ik samen met de Radar-redactie een magazine bedacht dat enerzijds heel praktisch is en anderzijds ook ruimte geeft aan veel andere zaken.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: ANP.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid