Overslaan en naar de inhoud gaan

Tien kandidaten voor Marketeer of the Year 2012

Voor de Marketeer of the Year 2012 Award van PIM, Nima en Tijdschrift voor Marketing komen dit jaar tien kandidaten in aanmerking.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de longlist staan dit jaar de volgende tien kanshebbers:

related partner content for mobile comes here

- Mark Beekman, marketing directeur Graydon Nederland.
- Oscar Diele, senior vice president marketing & products SpilGames.
- Bert Habets, ceo RTL Nederland.
- Bas Hoogland, chief commercial officer Landal Greenparks.
- Lonneke van der Horst, marketing & strategy manager bij ALD Automotive.
- Jeroen Jansen, directeur marketing & communicatie ASN Bank.
- Rob Klifman, formuledirecteur Karwei.
- Jeroen Pietryga, directeur marketing & formule van Albert Heijn.
- Michel Schaeffer, marketing directeur van Bol.com.
- Martijn van der Zee, senior vice president e-commerce Air France/KLM.

De tien zijn naar boven gekomen na een inventarisatie onder de achterbannen van het Platform Innovatie in Marketing (PIM), Nima en Tijdschrift voor Marketing. Ze worden geïnterviewd door de Nima Young Professionals over hun succes, innovatie- en marketingkracht. Deze interviews vormen de input voor het juryberaad. Vervolgens kiest de jury drie genomineerden die in een finale om de prijs strijden. Op 7 juni vindt de uitreiking plaats tijdens een speciaal event in Amsterdam.

De jury beoordeelt de kandidaten op drie criteria:
1. Is er sprake van marketingsucces?
2. Is er sprake van innovatie in marketing?
3. Kan deze m/v marketing een plek in de boardroom geven?

De jury bestaat dit jaar uit de winnaars van voorgaande edities: Imme Rog (Goede Doelen Loterijen), Ton van Eijk (Wehkamp), René Repko (ex-Hema), Hans Hagenaars (ING), Alexander Ribbink (ex-TomTom, nu Prime Ventures), Robert de Groot (ex-Citroën, nu Plan Nederland), René Frijters (ex-Alex, nu Bank van Morgen), Jan Willem Sieburgh (ex-Rijksmuseum), Herwin van den Berg (ex-Heineken, nu BST company) en vertegenwoordigers van de organisatoren: Hans Molenaar (PIM), Aliette van der Wal-Van Dijk (Nima), Michel Schilders (USG Capacity) en Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing). Google Nederland ondersteunt de prijs.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in