Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaedge:cia wijzigt interne organisatie

Mediabureau Mediaedge:cia gaat zijn verschillende disciplines ‘rondom de klant’ organiseren. Deze organisatiewijziging heeft tot doel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De afgelopen jaren heeft Mediaedge:cia zijn aanbod van diensten uitgebreid op het gebied van return on investment-oplossingen, sponsoring, search, e-CRM en performance based marketing.

related partner content for mobile comes here

‘De manier om consumenten te bereiken is de laatste jaren drastisch veranderd. We constateren dat onze klanten vaker willen dat we deze diensten meer integreren en hen helpen met totaaloplossingen. Door de klant nog meer centraal te stellen en cliëntenteams, waarin alle relevante disciplines aanwezig zijn, rondom onze klanten te organiseren kunnen we dit realiseren’, zegt Eric Kramer, CEO van Mediaedge:cia Nederland.

De cliëntenteams worden ondersteund door een nieuw opgericht Centre of Innovation. Hier worden innovatieve diensten ontwikkeld (e-commerce, e-crm, mobile marketing), wordt aanvullende dienstverlening gelanceerd, zoals MEC Access (sponsoring) en worden return on investment-analyses gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in