Overslaan en naar de inhoud gaan

Grolsch start 'Koel'-offensief

Grolsch komt met een antwoord op lauw blikbier: ‘Koel’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met Koel wil Grolsch de consument deze zomer helpen aan koud blikbier. Zo kunnen bierdrinkers hun blikbier langer koelhouden in de Koeltas, zijn alle Grolsch blikken voorzien van een Koelmeter en zijn er Koeltips opgenomen op de blikverpakking.

related partner content for mobile comes here

Ook is er een Koelservice waar consumenten hun lauw geworden blikje bier - ongeacht welk merk - kunnen inruilen voor een koel blikje Grolsch.

De Koelservice waar Grolsch lauw geworden blikjes bier omruilt voor een koel blikje Grolsch reist vanaf Koninginnedag de hele zomer door Nederland. Op diverse festivals waaronder Lowlands en de Zwarte Cross, en bij verschillende evenementen zoals de Uitmarkt in Amsterdam, de Vierdaagse van Nijmegen en de Sneekweek zal de speciaal ‘gepimpte’ oldtimer bus aanwezig zijn. Iedereen kan hier zijn/haar lauwe blikbier omruilen voor een koud blikje Grolsch.

Blikbier van elk merk verkrijgbaar in Nederland kan omgeruild worden tegen een koel blikje Grolsch – met uitzondering van huismerken en eigen merken. Het blikbieroffensief wordt multimediaal ingezet met tv-commercials, een outdoor campagne, online acties en promoties op de winkelvloer zet Grolsch de zomer koel in.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in