Grolsch start 'Koel'-offensief
Met Koel wil Grolsch de consument deze zomer helpen aan koud blikbier. Zo kunnen bierdrinkers hun blikbier langer koelhouden in de Koeltas, zijn alle Grolsch blikken voorzien van een Koelmeter en zijn er Koeltips opgenomen op de blikverpakking.
Ook is er een Koelservice waar consumenten hun lauw geworden blikje bier - ongeacht welk merk - kunnen inruilen voor een koel blikje Grolsch.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe Koelservice waar Grolsch lauw geworden blikjes bier omruilt voor een koel blikje Grolsch reist vanaf Koninginnedag de hele zomer door Nederland. Op diverse festivals waaronder Lowlands en de Zwarte Cross, en bij verschillende evenementen zoals de Uitmarkt in Amsterdam, de Vierdaagse van Nijmegen en de Sneekweek zal de speciaal ‘gepimpte’ oldtimer bus aanwezig zijn. Iedereen kan hier zijn/haar lauwe blikbier omruilen voor een koud blikje Grolsch.
Blikbier van elk merk verkrijgbaar in Nederland kan omgeruild worden tegen een koel blikje Grolsch – met uitzondering van huismerken en eigen merken. Het blikbieroffensief wordt multimediaal ingezet met tv-commercials, een outdoor campagne, online acties en promoties op de winkelvloer zet Grolsch de zomer koel in.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid