Studenten Leeuwarden winnen Van Hulzen PR Talentenprijs
Muziek is universeel, op muziekfestivals wordt veel gediscussieerd en de muziek van een gemeenschappelijk volkslied verbroedert. De creatieve manier waarop de studenten van de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden invulling gaven aan hun strategie leverden hun de eerste plaats op bij de deelname aan de veertiende editie van de Van Hulzen PR Talentenprijs.
De opdracht dit jaar was het opstellen van een strategisch pr-advies voor de culturele samensmelting van Nederlandse en Vlaamse jongeren, als gevolg van een onderwerp dat regelmatig weer de pers halt: een unie van beide landen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe ingezonden pr-plannen werden onder andere beoordeeld op strategie, creativiteit en haalbaarheid. Uit de in totaal vijf genomineerde teams uit Nederland en Vlaanderen, sprak de pr-aanpak van de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden de jury het meest aan. Volgens hen kun je integratie het beste bereiken via de combinatie van jongeren en muziek.
De studenten werden beoordeeld door een vakjury bestaande uit zowel Nederlandse als Vlaamse pr-deskundigen. De winnaars gingen naar huis met een prijsbedrag van 1.500 euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid