Overslaan en naar de inhoud gaan

Studenten Leeuwarden winnen Van Hulzen PR Talentenprijs

Hoe zet je public relations in voor integratievraagstukken, bijvoorbeeld de fusie tussen Nederland en Vlaanderen? Volgens studenten van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Muziek is universeel, op muziekfestivals wordt veel gediscussieerd en de muziek van een gemeenschappelijk volkslied verbroedert. De creatieve manier waarop de studenten van de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden invulling gaven aan hun strategie leverden hun de eerste plaats op bij de deelname aan de veertiende editie van de Van Hulzen PR Talentenprijs.

related partner content for mobile comes here

De opdracht dit jaar was het opstellen van een strategisch pr-advies voor de culturele samensmelting van Nederlandse en Vlaamse jongeren, als gevolg van een onderwerp dat regelmatig weer de pers halt: een unie van beide landen.

De ingezonden pr-plannen werden onder andere beoordeeld op strategie, creativiteit en haalbaarheid. Uit de in totaal vijf genomineerde teams uit Nederland en Vlaanderen, sprak de pr-aanpak van de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden de jury het meest aan. Volgens hen kun je integratie het beste bereiken via de combinatie van jongeren en muziek.

De studenten werden beoordeeld door een vakjury bestaande uit zowel Nederlandse als Vlaamse pr-deskundigen. De winnaars gingen naar huis met een prijsbedrag van 1.500 euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in