Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond Awards uitgereikt

Namens de Nederlandse consument reikt Consumentenbond de Topper en Flater Awards 2009 uit.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na ruim 3.000 inzendingen en bijna 16.000 stemmen zijn de winnaars van de Topper en Flater Awards bekend. De uitreiking vond donderdagochtend plaats in Amsterdam.
‘We hopen dat deze Awards de consument attenderen op de grote kwaliteitsverschillen tussen zowel producten als diensten’, aldus de nieuwe algemeen directeur van de Consumentenbond Bart Combée. ‘Hopelijk zien de bedrijven de Awards als een stimulans om scherp en innovatief te blijven, en te verbeteren waar nodig.’

related partner content for mobile comes here

De Topper Award in de categorie Geld & Verzekering is gewonnen door ASN Bank/ Rabobank/ Triodos Bank als rotsen in de branding. Icesave spaarrekeningen kreeg in deze categorie de Flater uitgereikt. In de categorie Elektronica & Communicatie wint TomTom autonavigatie de Topper Award naar TomTom. De Flater Award kwam in handen van Ziggo helpdesk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in