Overslaan en naar de inhoud gaan

Het is pas 2006, dus? kleine stappen vooruit!

Ondanks de mogelijkheden van internet als marketingmiddel moeten internetmarketeers binnen traditionele organisaties soms nog flink…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een recent voorbeeld van een relatief eenvoudige maar succesvolle internettoepassing is de paskamer van de Postbank. Blijkbaar is een gepersonaliseerde pinpas relevant voor de klant.

related partner content for mobile comes here

En Albert Heijn heeft zijn website afgelopen jaar een paar keer succesvol ingezet om de mening van klanten te peilen: om huismerkproducten te beoordelen, om winkels te beoordelen (in het kader van de ) en om op de nieuwe winkel in Heemskerk te reageren.

Een paar pagina's waarop klanten een mening kunnen invullen, dat is op zich geen interactieve innovatie. Maar het feit dat AH via internet de interactie met de klant aan gaat is wel degelijk een stap vooruit. Want ook hier geldt: het is relevant voor de AH-klant. Als manager internet bij Albert Heijn is de AH WK een van mijn laatste projecten geweest. En ik kan dus van dichtbij zeggen dat dit soort projecten óók voor de interne PR zeer waardevol zijn.

In deze tijd lijken veel (internet)marketeers zich te laten verlammen door web 2.0, convergentie, vodcasting, generation C en andere beloftes voor de toekomst. Maar de weg naar naar 2010 en verder gaat ? echt waar - eerst via 2006. Dus (internet-)marketeers, laat je niet remmen door de oneindige mogelijkheden van de toekomst, maar maak eerst die kleine stapjes vooruit. Hiermee bewijs je de waarde van interactieve marketing voor de organisatie.

Ik wens eenieder een (inter)actief 2006.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in