Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn past toch verpakkingen aan

Een half jaar na de ruzie tussen Unilever en Albert Heijn heeft Albert Heijn toch een aantal van zijn verpakkingen aangepast, waaronder die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een half jaar na de ruzie tussen en heeft Albert Heijn toch een aantal van zijn verpakkingen aangepast, waaronder die van zijn cholesterolverlagende margarine Bewust (die volgens Unilever gelijkenissen vertoonde met de verpakking van Becel).

related partner content for mobile comes here

Opvallend, want de rechtbank in Arnhem oordeelde eerder in april van dit jaar dat Unilever niet had weten hard te maken dat Albert Heijn met deze verpakkingen inbreuk maakte op de merkrechten van de multinational.

Vermoedelijk zijn de wijzigingen onderdeel van nieuw afspraken tussen de supermarkt en Unilever. Kortgeleden kwamen beide ondernemingen met een gezamenlijk persbericht naar buiten, waarin werd meegedeeld dat de vrede en dat hoger beroep van de baan was.
(bron: nieuwsbrief van )

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in