Overslaan en naar de inhoud gaan

Emmering leidt Eyeworks International

Televisieproducent Eyeworks heeft Sander Emmering benoemd tot managing director Eyeworks International.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf 1 januari 2006 is Emmering verantwoordelijk voor de werkmaatschappij Eyeworks International, zo meldt Venturo.web-log.nl. Emmering gaat zich in die functie met name bezighouden met de ontwikkeling van oorspronkelijke formats, de creatieve uitwisseling tussen de Eyeworks productiehuizen in Duitsland, Zweden, Nederland en België en de aan- en verkoop van formats.

Sander Emmering (34) werkte de laatste twee jaar als gedelegeerd producent bij Eyeworks in Nederland. In die functie was hij verantwoordelijk voor onder andere de productie van De Grootste Nederlander Aller Tijden, Wie Schuift er Aan?, De Nationale Actie Azië, De Nieuwe Moszkowicz, de studioproducties van De Wedstrijden en voor de ontwikkeling en productie van NSE.
Voor Eyeworks werkte Emmering bij ID tv en later Holland Media House waar hij onder andere RTL Boulevard heeft ontwikkeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in