Overslaan en naar de inhoud gaan

Interlanden laat Kango bezorgen in grote steden

Interlanden heeft een belang genomen in Kango. De overeenkomst houdt in dat Interlanden stopt met het bezorgen van reclamedrukwerk door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kango begon in maart dit jaar als reactie op onvrede onder retailers over de slechte kwaliteit van de bezorging in de grote steden. Met 150 professionele (fulltime) bezorgers zou het een betere kwaliteit van distributie gaan bieden.

related partner content for mobile comes here

Rob Dekker, directeur van Interlanden: ‘Daar zijn ze goed in geslaagd, wij hebben nu besloten om het model over te nemen.’ Volgens financier Pierre Karsten blijkt uit de jongste metingen dat Kango een distributie realiseert van 88 procent. ‘Dat is meer dan goed voor de grote steden.’

De samenwerking tussen Kango en Interlanden wordt vanaf 1 januari van kracht, om te beginnen in Amsterdam en Den Haag. Kango wil in de loop van 2006 actief worden in Utrecht en Rotterdam. De overeenkomst betekent dat Interlanden in de grote steden stopt met scholierenbezorging.

Voor circa tweeduizend bezorgers houdt dit in dat ze op zoek moeten naar een andere bijverdienste. Binnen de samenwerking blijkt de merknaam Kango bestaan, ook de bezorgers blijven in dienst van Kango.

Oprichter en bedenker Johan van den Ende gaat in de nieuwe situatie optreden als de coördinator van de bezorgactiviteiten in de grote steden, Karsten blijft financieel bij het bedrijf betrokken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in