Overslaan en naar de inhoud gaan

Laurus start test met SdB TV

Supermarktketen Super de Boer is gisteren gestart met een narrowcastingpilot in haar vestiging in Zelhem. De externe partners van dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Dit is echt een eerste stap, bedoeld om te kijken of we de pilot breder willen toepassen of niet’, licht SdB’s marketingmanager Bren Hortensius toe. ‘We willen kijken hoe de klant erop reageert. Is hij tevreden over de content? Of raakt hij juist geïrriteerd door al die beelden en geluiden?’

related partner content for mobile comes here

Bij Super de Boer Hollak in Zelhem zijn twaalf schermen geplaatst. ‘Door een juiste contentspreiding en positionering worden gegarandeerd alle bezoekers in de winkel bereikt’, aldus Qbix-directeur Marcel van Galen. ‘De schermen zijn dankzij een speciale door ons ontwikkelde behuizing maximaal ingepast in de architectuur van de winkel. Behuizing en content versterken de relatie tussen promotie en product.’

Deze eerste uitvoering van SdB TV is met name gericht op het gezamenlijk opdoen van ervaringen met narrowcasting in termen van bereik en omzet. In februari 2006 worden de eerste testresultaten bekend. De testresultaten zijn belangrijk voor de verdere beeldvorming en toekomstige bestedingen van above-the-line marketinguitgaven, aldus de betrokken partijen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in