Laurus start test met SdB TV


‘Dit is echt een eerste stap, bedoeld om te kijken of we de pilot breder willen toepassen of niet’, licht SdB’s marketingmanager Bren Hortensius toe. ‘We willen kijken hoe de klant erop reageert. Is hij tevreden over de content? Of raakt hij juist geïrriteerd door al die beelden en geluiden?’
Bij Super de Boer Hollak in Zelhem zijn twaalf schermen geplaatst. ‘Door een juiste contentspreiding en positionering worden gegarandeerd alle bezoekers in de winkel bereikt’, aldus Qbix-directeur Marcel van Galen. ‘De schermen zijn dankzij een speciale door ons ontwikkelde behuizing maximaal ingepast in de architectuur van de winkel. Behuizing en content versterken de relatie tussen promotie en product.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze eerste uitvoering van SdB TV is met name gericht op het gezamenlijk opdoen van ervaringen met narrowcasting in termen van bereik en omzet. In februari 2006 worden de eerste testresultaten bekend. De testresultaten zijn belangrijk voor de verdere beeldvorming en toekomstige bestedingen van above-the-line marketinguitgaven, aldus de betrokken partijen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid