Metro start online lezerspanel
Metro International komt met een pan-Europees online lezerspanel om adverteerders snelle feedback te kunnen geven op campagnes die in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De uitgever wil 15.000 18 tot 40-jarigen in het Metro Life Panel zien te krijgen. Startlanden zijn naast Nederland, Denemarken en Zweden. Daarna wordt het panel uitgerold naar 11 andere Europese markten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Adverteerders moeten op deze manier binnen 72 uur inzicht krijgen in het effect van en de perceptie rond hun campagnes. Ook worden vragen gesteld over het design en de content van de krant.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet Zweedse TNS Gallup (zusterbedrijf van TNS Nipo) gaat het onderzoek uitvoeren, aldus Media & Marketing Europe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid