Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN goes Etno

Om de kleine 5000 nostalgische telefooncellen die Nederland nog telt enigszins rendabel te maken start KPN volgende week woensdag een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om de kleine 5000 nostalgische telefooncellen die Nederland nog telt enigszins rendabel te maken start KPN volgende week woensdag een promotieactie vanuit de gedachte van .

related partner content for mobile comes here

Om het voordelig bellen naar Marokko en Turkije vanuit telefooncellen uit de buurt te promoten gaan promotieteams o.a. moskeeën, islamitische slagers, theehuizen, badhuizen, toko's en scholen bezoeken.

Het team, bestaande uit minstens één Marokkaanse of Turkse medewerker moet op deze locaties flyers afgeven en posters ophangen.

De promotieteams zullen in Amsterdam de wijken Geuzenveld en Bos & Lommer en in Rotterdam Feijenoord en Delfshaven bezoeken. Als laatste zal ook Amersfoort aangedaan worden, want ja, daar woont tenslotte de gemiddelde Nederlander, dus vast ook wel de gemiddelde Marokkaan.

Ik begrijp niet helemaal wat KPN met deze actie denkt te bereiken. Weet KPN niet dat in september van dit jaar in Rotterdam de van kracht is geworden, omdat het aantal belhuizen de 200 dreigde te passeren? Verschraling van het winkelaanbod in de oude stadsbuurten en overlast deed de gemeenteraad tot dit besluit komen.

Ik vraag me dus af waarom KPN denkt dat iemand van Marokkaanse of Turkse komaf deze tijd van het jaar in een koude telefooncel zou gaan staan bellen naar familie, als hij 24 uur per dag in één van de 200 verwarmde belhuizen bovendien ook nog goedkoper terecht kan?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in