Overslaan en naar de inhoud gaan

Grootste groei voor 3FM en Q-music

3FM is volgens de vandaag gepubliceerde luistercijfers over de periode oktober-november 2005 het snelst gegroeid in marktaandeel. De zender…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens de cijfers van Intomart GfK ging Radio 538 van 11,7 naar 11,9. Radio 2 zakte van 10,3 naar 10,0 procent. Sky Radio staat derde met een groei van 0,1 procent naar 9,2.

related partner content for mobile comes here

Radio 1 ging van 7,8 naar 7,6, ook Radio Veronica moest terug: 0,3 procent naar 5,4. Dat geldt ook voor Radio 10 Gold: van 5,3 naar 5,0. Groei was er voor RTL FM van 2,8 naar 2,9. De omgekeerder weg bewandelde Yorin FM (naar 2,8). Radio 4 staat op winst: 0,2 procent naar 2,2 en Classic FM +0,1 naar 2,1.

Arrow Classic Rock ging van 1,9 naar 1,8, Slam FM groeide van 1,5 naar 1,7 procent. Een daling was er voor 747 AM (0,1 procent naar 0,8. Arrow Jazz FM ging van 0,7 naar 0,8. BNR Nieuwsradio bleef op 0,5 en Kink FM ging van 0,3 naar 0,2.

Bij ORN was er weer groei: van 4,6 naar 4,8. CRN zag een daling van 2,9 naar 2,6.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in