Overslaan en naar de inhoud gaan

CCO Peter Mulder vertrekt bij SBS Broadcasting

Tot aan zijn vertrek blijft hij aan als adviseur voor het structureren van een nieuw te bouwen salesorganisatie, nu SBS als onderdeel…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Mulder heeft zelf besloten zijn taken als CCO (Chief Commercial Officer) neer te leggen.

'Bij mijn overstap naar SBS vijf jaar geleden, stond het bedrijf voor een enorme uitdaging. Met een zeer gedreven team hebben wij de relatie en samenwerking met klanten op veel vlakken uitgebouwd. Hierin gesteund door een steeds breder productportfolio. Het meest trots ben ik op de wijze waarop mijn team invulling heeft gegeven aan de samenwerking met Sanoma, waarvoor we de erkenning hebben gekregen in de vorm van een AMMA voor Beste Media-exploitant van het Jaar.' 

related partner content for mobile comes here

Peter de Mönnink


SBS Broadcasting hoort sinds de zomer geheel bij Talpa. Onder leiding van Peter de Mönnink moet er vanaf volgend jaar een organisatie wordt neergezet die 'aansluit bij de veranderende behoefte in de markt', zegt Mulder. De Mönninks benoeming bij Talpa werd onlangs bekend.

Het zou niet onlogisch zijn als de commerciële organisaties binnen Talpa - denk aan de salesafdeling van SBS en OMS voor radio en digitale radio - volgend jaar aan elkaar worden geknoopt

Mulder is ook voorzitter van Screenforce, de marketingorganisatie van de tv-branche.

Het zou niet onlogisch zijn als de commerciële organisaties binnen Talpa - denk aan de salesafdeling van SBS en OMS voor radio en digitale radio - volgend jaar aan elkaar worden geknoopt



Mulder is ook voorzitter van Screenforce, de marketingorganisatie van de tv-branche.

Mulder is ook voorzitter van Screenforce, de marketingorganisatie van de tv-branche.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in