Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe commercial SNS met Bart de Typische Nederlander

De bank borduurt voort op het 'Heel normaal' thema.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

SNS heeft gekozen voor Alfred als nieuw creatief bureau, zoals vorige week bekend werd.

In de eerste commercial die Alfred maakte, wordt Bart geïntroduceerd. Deze TN’er (Typische Nederlander) laat zien hoe hij op zijn geld let. En waarom hij zo blij is met SNS. Want SNS geeft hem een seintje als het beter kan. Zijn hypotheekrente bijvoorbeeld.
 

related partner content for mobile comes here

Credits:

Verantwoordelijk bij klant: Patrick Kuijsters, Mariëlle Krouwel, Maartje Bersi, Rachel Grezel,

Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande

Strategie: Eddy Salfischberger, Gabriël Snuverink

Account: Danielle Boskemper, Juliette Tiggelman

RTV producer: Carmen Ramsaran, Rosa Staal

Productiemaatschappij: Suikerdepot

Executive producer: Paul Harting

Regisseur: Werner Damen

Offline editor: MRTN Martin Heijgelaar

Post productie: The Compound

Mediabureau Vizeum: Evert Bronkhorst

Muziek: Cris&Jef

Sound design: Studio Alfred Klaassen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in