Overslaan en naar de inhoud gaan

Welke organisatie blinkt uit in het management van zijn relaties?

Wie volgens jou de Stakeholder Management Award verdient
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Welke organisatie heeft de waardering en het vertrouwen van de medewerkers, klanten, persrelaties aantoonbaar vergroot? Wie heeft het uitstekend gedaan in het management van zijn relaties, intern en extern? 

related partner content for mobile comes here

Dat zijn de twee vragen die centraal staan bij de Stakeholder Management Award, de nieuwe naam voor de Reputatie Management Award die sinds 2013 wordt uitgereikt. 

De Stakeholder Management Award is een vakprijs voor communicatieprofessionals en wordt uitgereikt aan de organisatie die het afgelopen jaar het meest creatief, innovatief en succesvol aan relaties (engagement en alignment) met haar stakeholders heeft gewerkt. 

Communicatieprofessionals kunnen tot 30 oktober 2017 hier de organisatie nomineren die ze hierin vinden uitblinken. Klik daarvoor hier.

De uitreiking is op donderdag 15 februari 2018 in Amsterdam.

Organisatie en Jury

De Stakeholder Management Award 2018 wordt  georganiseerd door Motivaction International B.V. en StakeholdersLab in samenwerking met Communicatie Magazine en CommunicatieOnline. 

De jury voor deze prijs wordt voorgezeten door Klaske de Jonge, director Public affairs & communications at Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Andere leden zijn, Judith Coster, vice-president corporate communications bij KLM, Wieneke Buurman, directeur Communicatie bij Prorail en voorzitter van Logeion, Rocco Mooij, publicist en adviseur communicatie, Karel Slootman, managing partner Motivaction, Mireille Spapens, hoofd marketing en communicatie bij Erasmus MC en partner van Marketing Workouts, Ron van der Jagt, bestuursadviseur bij Berenschot en oud-voorzitter van Logeion, Henk Noort, eigenaar van StakeholdersLab.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in