Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand New Telly wint pitch Sourcy, Crystal Clear en Holy Soda

Het bureau gaat samenwerken met Starcom, dat sinds 2012 het mediabureau van alle Vrumona-merken is.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De -merken - tevens onderdeel van Heineken - hebben na een pitch, begeleid door Fred Moolhuijsen van Brand and Business Architects, gekozen voor als nieuw bureau.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar was het account nog van het inmiddels opgeheven .

Bekende partner

Vrumona is bekend met de manier van werken van Brand New Telly, waarbij het bureau focust op campagnes die kijkers willen zien en die tegelijkertijd scherp de boodschap van de opdrachtgever voor het voetlicht brengt. In 2008 werkten het bureau en Crystal Clear samen aan de oprichting van het ‘’. Toen goed voor een SAN-nominatie, een plek aan tafel in DWDD en een stijgende omzet.

&;Vrumona wil meer en meer de nadruk leggen op de gezondere kant van fris en deze merken spelen een belangrijke rol in die strategie, aangezien ze laag in calorieën of 100 procent natuurlijk zijn&;, stelt , marketing directeur Vrumona. &;Brand New Telly heeft in de pitch een sterk strategisch fundament gelegd, waarbij op basis van data de juiste afslagen zijn genomen. Maar minimaal zo belangrijk: Er was een klik tussen de twee teams. Want je hebt vertrouwen nodig om op de "creative ladder" goed te scoren.&;

&;Water is een uitdagende categorie, je hebt te maken met een dominante speler waarbij de merknaam soortnaam is geworden&;, aldus , creatief directeur & partner Brand New Telly. &;Tegelijk staat de frisdrankmarkt onder druk en vinden steeds meer consumenten hun weg naar een gezonder alternatief.&;

De eerste campagne wordt verwacht in het tweede kwartaal van 2016.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in