Overslaan en naar de inhoud gaan

Starbucks ready-to-drinks: nieuwe verpakking & nieuwe naam

Seattle Latte heet bijvoorbeeld nu Caffè Latte.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het bedrijf liet een nieuwe visuele identiteit ontwikkelen voor de ready-to-drinks die in de supermarkten te koop zijn.

related partner content for mobile comes here

Starbucks: ‘De bekers zijn in een nieuw design gestoken dat aantrekkelijker is voor klanten en beter past bij het hoofdmerk Starbucks.

‘De ready-to-drinks werden voorheen verkocht onder de naam Starbucks Discoveries, maar worden nu enkel onder het merk Starbucks verkocht om de nieuwe look te ondersteunen.’

Beter aansluiten bij de andere Starbucks-producten

De nieuwe visuele identiteit houdt ook in dat sommige smaken een andere naam krijgen, om ze beter aan te laten sluiten bij de producten die in de Starbucks-vestigingen te koop zijn. Seattle Latte heet bijvoorbeeld vanaf nu Caffè Latte.

Daarnaast heeft de verpakking ‘een natuurlijke kleur en textuur gekregen waardoor ze beter bij de smaken passen’.

De bekers moeten nu beter de afkomst en de verschillende kenmerken van de koffie weerspiegelen. De Caramel Macchiato heeft nu bijvoorbeeld een raster van caramellijnen, de Cappuccino laat een design van schuim zien, ‘net zoals bij het bekende cappuccinoschuim’.

Starbucks ready-to-drink-producten worden geproduceerd en gedistribueerd door Arla Foods in Europa.

Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in