Overslaan en naar de inhoud gaan

KNVB heft zijn afdeling Communicatie op

Voetbalbond brengt corpcomm onder bij marketing
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De KNVB heeft een ingrijpende reorganisatie van zijn Communicatie doorgevoerd. De afdeling Corporate Communicatie bestaat niet meer en is ondergebracht bij Marketing.

related partner content for mobile comes here

Ook zijn Persvoorlichting en Content - eigen media - samengevoegd. Publieksvoorlichting hangt onder de sectie Amateurvoetbal. Public Affairs valt direct onder directeur Operationele Zaken Betaald Voetbal Gijs de Jong.

Logischer
‘De samenvoeging van Marketing en Corporate Communicatie vonden we logischer’, aldus Chris van Nijnatten, die coördinator van het bureau persvoorlichting was en nu verantwoordelijk is voor persvoorlichting én communicatie.

De reorganisatie heeft geleid tot het vertrek van Judy op het Veld, de voormalig hoofd Communicatie van de Hema, die bij de voetbalbond leiding gaf aan de afdeling Communicatie. Zij heeft de KNVB na een jaar weer verlaten. Van der Nijnatten wil verder niet ingaan op de reorganisatie en haar vertrek ‘omdat dit op het gebied van personeelsbeleid een interne aangelegenheid is. Het afscheid gebeurde wel in goede harmonie.’

Foto: KNVB-voorzitter Michael van Praag en Chris van Nijnatten, rechts. ANP Robin van Lonkhuijsen

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in