Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de belangrijkste learning van de Doritos-campagnes

Hoe bereik je jongeren die het liefste de hele dag games spelen?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Doritos werkte in 2015 samen met een aantal vloggers om deze jongere doelgroep te bereiken. In vind je de ingrediënten en resultaten van deze contentmarketingcase op een rij.

De belangrijkste learning van de drie campagnes ‘Doritos Gamepad Drive’, ‘Doritos Roulette Challenge’ en de ‘Doritos Drone Race’: volg de doelgroep.

- De jeugd gebruikt vooral de mobile, dus focus je dan ook op mobile

- Vloggers hebben ook uitzendschema’s, houd die tijden dus aan in je campagne. Anders mis je een groot deel van je publiek

- Laat de vlogger vrij qua inhoud

- Pas je SEA aan op de campagne

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in