PR Tiddi di tiii tuddu du tu tu: KPN speelt in op collectieve muziekgeheugen De provider komt met een nieuwe Spotify Premium campagne.
Premium Merkstrategie Dick Buschman: ‘Onze plek in dit netwerk is heel duidelijk’ Julius Minnaar (Dentsu Aegis Nederland), Dick Buschman en Mervyn ten Dam (Achtung!) over ‘de overname’ en aansluiting bij het creatieve…
Reputatie & crisis Branding en huisstijl gebundeld in Bynder Bynder is een tool die toegang geeft tot alle brandingactiviteiten van organisaties. Een gesprek met Chris Hall, oprichter en eigenaar.
Customer Experience Hier zijn 4 toekomstscenario’s voor de (her)inrichting van binnensteden ‘Het moet anders vanwege online shopping’.
PR Tiddi di tiii tuddu du tu tu: KPN speelt in op collectieve muziekgeheugen De provider komt met een nieuwe Spotify Premium campagne.
Premium Merkstrategie Dick Buschman: ‘Onze plek in dit netwerk is heel duidelijk’ Julius Minnaar (Dentsu Aegis Nederland), Dick Buschman en Mervyn ten Dam (Achtung!) over ‘de overname’ en aansluiting bij het creatieve…
Reputatie & crisis Branding en huisstijl gebundeld in Bynder Bynder is een tool die toegang geeft tot alle brandingactiviteiten van organisaties. Een gesprek met Chris Hall, oprichter en eigenaar.
Customer Experience Hier zijn 4 toekomstscenario’s voor de (her)inrichting van binnensteden ‘Het moet anders vanwege online shopping’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid